نصب ابزارهای پلی یورتان روی دیوار گچی

نصب ابزارهای پلی یورتان روی دیوار گچی

طراحی داخلی و به تبع آن فضای داخلی بواقع جایی است که روح ما در آن قرار دارد. شرکت دکوراسیون نما فوم  همواره تلاش نموده تا با بکارگیری هنر و تکنولوژی، ابزارها و عناصر دکوراتیوی را عرضه کند که زیبایی اثر بخشی درفضا ایجاد نماید. ابزار پلی اورتان دکوراتیو سبک که با نوعی تکنولوژی پلیمری و پلاستیکی با دانستیه بالا و استحکام کافی تهیه شده و جایگزین بسیار مناسبی برای گچ بری ها و سیمان کاری های سنتی است. ابزار دکوراتیو پلی اورتان مورد استفاده درفضاهای داخلی و برای نما ساختمان از مواد معدنی استفاده میگردد. نصب آسان، سریع، تمیز و ایجاد نمای زیبا و طبیعی مشابه گچبری های سنتی از ویژگی های منحصر به فرد ابزار دکوراتیو پلی اورتان است.

 

 

بنابراین امکان شکل دهی ابزارهای پلی اورتان به صورت پیچیدگی های از چوب حکاکی شده یا گل های گچبری شده با سرعت بیشتر و هزینه کمتر وجود دارد. قابل توجه است که اکثر محصولات شرکت نما فوم در انبار موجود بوده .

کاربرد ابزار پلی اورتان در معماری و طراحی داخلی

طراحان داخلی و معماران حرفه ای در ساختمان سازی لوکس ازابزار پیش ساخته پلی اورتان  استقبال کردند .

استفاده از تزیینات دکوراتیو پلی اورتان  با مدل های مختلف در گلویی ها یا ابزارهای نور مخفی، قاب سازی های دیوار و قاب بندی های سقف و چه به عنوان پوشش های برجسته دیواری نوعی از معماری کلاسیک مجلل اروپایی را باز آفرینی کرده اند.

No Comments

Post A Comment